wtorek, 3 grudnia 2019

Jak -1B Arma Hobby

Z uśmiechem na ustach ukończyłem kolejną miniaturę z firmy Arma Hobby .

Ten polski producent stworzył model niemal idealny , tak , ten model jest fantastyczny pod względem sklejalności jak i detalu, a mowa o malutkim samolociku Jak -1b.

Jak wspomniałem sklejanie tej miniatury to sama przyjemność, a prace posuwają się błyskawicznie. Po kilku godzinach model stał już gotowy do malowania.

Tradycyjnie użyłem farb Mr. Hobby seria C , kolory dobierając na podstawie instrukcji z modelu Eduarda , który to wydał Jaka w skali 1/48.

Kolory bazowe delikatnie pocieniowane , aby nadać gładkim skrzydłom trochę życia :) .

Po zabiegach malarskich , nałożyłem kalkomanie również wyśmienitej jakości i całość pokryłem kolejna warstwą lakieru błyszczącego Mr.Hobby .

Kolejnym etapem był klasyczny wash  , i delikatne brudzenie podwozia.

Po zakończeniu tych czynności pozostało mi poskładać wszystko w całość i pokryć matem.

Tak  wykonany model powodował do gabloty , a ja polecam modele tej firmy wszystkim zapracowanym modelarzom.